איך לבחור מוסך לתיקון הרכב

 

  • קבלו המלצות ממכרים וחברים. המשפט הזה נכון במיוחד כשמדובר בנושא שאנו לא בקיאים בו. הניסיון של החברים, המכרים ובני המשפחה שלכם יכול לסייע לכם בבחירת המוסך המתאים לכם. בררו עם חברים, בני משפחה ומכרים על המוסכים בהם הם מטפלים ברכבם. בהמלצות בקשו לשמוע על רמת המקצועיות, תחושת הגינות וכמובן המחירים, והשוו בין ההמלצות. יכול להיות שכך תמצאו את המוסך האידיאלי עבורכם.

 

  • חשוב לבדוק שהמוסך פועל על פי חוק, בקשו לראות את רישיון המוסך המאשר זאת.

 

  • בדקו שהמוסך חבר באיגוד המוסכים, אישור מידע זה יבטיח לכם כי המוסך נמצא תחת פיקוח ופועל בהתאם לאמנת שירות ברורה.

 

  • בדקו את מקצועיות המוסך והעובדים, חשוב לבדוק את מקצועיות המוסך ועובדיו, האמונים על הטיפול ברכבכם.  וודאו כי המוסך מעסיק מכונאים מנוסים שעברו הכשרה מקצועית מתאימה. בררו גם לגבי הציוד אתו עובד המוסך – ציוד חדיש מאפשר איתור בעיות ותיקונן בצורה מהירה וחסכונית, ומערכות מחשוב חדשות שומרות על עובדי המוסך מעודכנים בכל החידושים הקיימים.

 

  • וודאו כי הצעת העבודה כוללת גם אחריות על התיקון, המחייבת את המוסך לבדוק את טיב תיקון התאונה ולתקן את התקלות במידה והן חוזרות .

 

לאחר ששמעתם את ההמלצות, בחנתם את האפשרויות וביצעתם סקר שוק, יהיה לכם קל יותר לבחור את המוסך המתאים לכם. למסקנות אליהן הגעתם תוכלו להוסיף גם את תחושת הבטן שלכם בנוגע לאנשים עימם הייתם במגע – החל ממנהל המוסך ועד למכונאי, שתשלים עבורכם את הבחירה הנכונה.

שתף את הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp

עוד מאמרים

שמאי משאיות במרכז
כללי

איך לבטח נכון רכב מעל 3.5 טון

פוליסת ביטוח משאיות ואוטובוסים יכול להיגרם הרבה בעיות למי שאינו יודע איך לבטח נכון כלי רכב מסוג זה  מאחר ופוליסות ביטוח למשאיות ואוטובוסים היא פוליסה

כללי

איך לעבור טסט?

בכל שנה אנו ניגשים לערוך מבחן רישוי לרכב שלנו, שנועד לוודא כי הרכב תקין ובטיחותי לנוסעים ולסביבה. עדיף תמיד להתכונן לטסט הרכב, בדיוק כמו לכל

מחפשים שמאי מקצועי
לדבר איתו?

השאירו פרטים עכשיו ונחזור בהקדם

דילוג לתוכן